Lagom trevligt nav.

Kom hem från Childstore och hade köpt nya däck, ett par fit faf 2.3. så när jag hade satt på dom så knäckte jag axeln i mitt shadow rant nav när jag skulle skruva åt det. Sjukt segt. Fick dock låna en axel av Richard, men den är nästan gängpajj så det blir pegless tills jag har köpt ny axel/nav. Ännu segare! Kan ju slänga upp en bild på skiten när jag ändå håller på.


knäckttt

-


Jag, Fabian och Richard hittade en ganska sick "skylt" när vi hojjade igår:



Jag slänger upp den här editen också. Man blir ju lagom pepp nu i regnet. Sjuuuk luc-e grind i slutet.

Corey Martinez: One Week in Chicago from Vinylbmx on Vimeo.

 

/Fredrik


Kommentarer
Postat av: philip

va äre för ram du har?? :D

2009-11-23 @ 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0