street!

Nu när vi har skaffat en blogg så måste vi ju skriva lite i den också :) Idag drog jag och Fabian in till Göteborg för att streeta. 15+ och sol! Det börjar bli sommar nu. Jag körde tillochmed i shorts och t-shirt.  Vi åkte till nils ericsson terminalen för att möta upp olla, badjo, beach, david öst, lill david, peter och adam (många namn). Sen så drog vi bort till läppstiftet, ett rätt så roligt spot med curbs. Badjo satte en riktigt nice smith to luc-e to 180, det var grymt. Jag satte min första smith to 180 så det blev jag glad över. Fabian gjorde sitt första polejam. Sen så drog vi bort mot gammlestan till ett spot med banks to rail och ett kink handrail. Jag skadade fingret så jag var inte så jättepepp på att köra så jag chillade mest. Beach och david öst gjorde180 to dubblepeg to hopover fakie ner i banken, det var grymt. Fabian kom sjukt nära på tailwhip i banken, en fot på pedalen. Badjo drog kink handrailet smutt som fan. Sen pedalade vi till hjalmar brantningsplatsen och körde banksen under bron en stund. Beach drog fakie to tailwhip! Olla skadade knät ganska rejält på en bail. Sen drog Beach och Badjo hem. Jag, fabian, olla och peter åkte och köpte glass och körde lite i actionpark sen så åkte jag och olla hem. Det blev en rätt lyckad dag. Tog tyvärr inga bilder. Olla tog några så får väl se om dom kommer upp.

Vi har nästan filmat klart för våran edit från påsklovet. Jag tror inte den kommer bli så lång dock. Datorn vi redigerar på är sönder så vi får väl se när den kommer upp :)


/Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0